Autor |
potrzebuję literatury MES |
olszyn83
Użytkownik
Data rejestracji: 08.07.15 |
Dodane dnia 11/09/2015 09:52 |
|
|
witam zwracam się do was Panowie z prośbą o polecenie książki do MES.
sprawa wygląda tak że jestem studentem i mam wymagającego prowadzącego z MESu.
potrzebuję ksiązki w której będzie teoria MES napisana w sposób najprostszy z możliwych, łopatologiczny wręcz najlepiej z wyprowadzeniami. będę wdzięczny za propozycje |
|
Autor |
RE: potrzebuję literatury MES |
macieksl
Użytkownik
Miejscowość: Gdynia
Data rejestracji: 09.11.15 |
Dodane dnia 11/09/2015 14:00 |
|
|
Witaj,
Myślę, że kompendium Zienkiewicza będzie za ciężkim materiałem jak na początek, proponuję zacząć od "Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego" - R. Bąk, T. Burczyński.
Pomocne będą również książki i kursy dot. stricte mechaniki ośrodków ciągłych.
Poznanie tematu MES wymaga operowania rachunkiem nie tylko macierzowym i różniczkowym, ale także tensorowym.
Pozdrawiam i życzę powodzenia |
|
Autor |
ndv
Użytkownik
Data rejestracji: 23.07.10 |
Dodane dnia 11/09/2015 21:14 |
|
|
Proponuję: Robert Cook, David Malkus, Michael Plesha "Concepts and Applications of Finite Element Analysis" - chyba najlepszy podręcznik jaki miałem w rękach, napisany "po amerykańsku", czyli nie potrzeba doktoratu z danej dziedziny, aby coś zrozumieć. |
|
Autor |
olszyn83
Użytkownik
Data rejestracji: 08.07.15 |
Dodane dnia 11/11/2015 09:10 |
|
|
dzieki macieksl i ndv spróbuje z pozycją R. Bąk, T. Burczyński (mam szczęście jest w mojej bibliotece) bo na podręcznik po ang nie mam czasu dzieki jeszcze raz
Edytowane przez olszyn83 dnia 11/11/2015 09:14 |
|
Autor |
shep4rd
Użytkownik
Data rejestracji: 17.05.15 |
Dodane dnia 01/02/2016 20:34 |
|
|