Jeżeli do oprogramowania inżynierskiego można podpiąć własne procedury to NVIDIA udostępnia darmowy driver NVCC za pomocą którego można kompilować kod napisany w C. Można to robić z Visual Studio (od wersji 10) pod Windows lub używając gcc pod Linuxem.
Wówczas oprogramowanie optymalizuje się pod posiadaną kartę graficzną. Warto mieć kartę o CUDA capability większym niż 2.0 ze względu na obsługę typu double.Zobacz Komentarze Newsów
Czy ktoś z forum korzysta może z Elmera? Bardzo ciekawi mnie jak to działa. Bo z tego tutka wynika, że jest OK, a tymczasem ja próbowałem... bezskutecznieZobacz Komentarze Newsów
Postów: 651 Miejscowość: Warszawa, PL Data rejestracji: 18.10.07
Dodane dnia 08/21/2008 18:12
Firma MTU Aero Engines jest jednym z czołowych producentów silników lotniczych i podzespołów napędowych, zatrudnia ponad 7.100 pracowników na całym świecie. W związku z nową inwestycją w Rzeszowie r11; w nowopowstającym zakładzie produkcyjnym i ośrodku badawczo-rozwojowym, zatrudnienie znajdzie 400 osób.
Obecnie poszukujemy wysokiej klasy specjalistów do pracy na stanowisku:
Inżynier ds. Analiz Wytrzymałościowych (Structure Mechanical Analysis Engineer)
Miejsce pracy: Rzeszów
2150/IA/IP
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: Mechanika i Budowa Maszyn, Mechanika Komputerowa) * wiedza z zakresu mechaniki ogólnej, wytrzymałości materiałów, teorii plastyczności oraz zagadnień wytrzymałości zmęczeniowej * doświadczenie w projektowaniu części silników lotniczych mile widziane * znajomość MES oraz umiejętność posługiwania się oprogramowaniem CAE (np. ABAQUS) * dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie * znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem * umiejętności logicznego i analitycznego myślenia
Obowiązki: wykonywanie obliczeń wytrzymałościowych zgodnie z wymaganiami stawianymi elementom projektowanych silników lotniczych * przygotowywanie i przeprowadzanie badań wytrzymałościowych z wykorzystaniem narzędzi komputerowych * współpraca z międzynarodowym zespołem projektantów w zakresie rozwijania projektów oraz obliczeń wytrzymałościowych części silników lotniczych (kompresorów, łopatek, wirników, obudów) projektowanych w Monachium (obliczenia wytrzymałościowe będą dokonywane m.in. przy pomocy takich metod jak: analizy drgań, analizy obciążeń termicznych czy analizy zmęczeniowej)
Oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie * opiekę medyczną * program profesjonalnych szkoleń * możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji * kurs języka angielskiego
Wdrożenie do pracy na w/w stanowiskach będzie miało miejsce w zakładzie produkcyjnym w Niemczech.
Spotkania rekrutacyjne będą przeprowadzane w Rzeszowie i Krakowie.
Więcej informacji: www.mtu-polska.com
2150@praca.testhr.pl
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV, list motywacyjny, mile widziane kopie listów referencyjnych, świadectw pracy oraz dyplomów) na adres e-mail lub na adres pocztowy: AG rTEST" HR, 31-105 Kraków, ul. Zwierzyniecka 30 - firmy prowadzącej rekrutację dla MTU Aero Engines Polska.
Prosimy o dołączenie klauzuli: riniejszym oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AG rTEST" HR z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 30, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. nr 133, poz. 883)".
Pozdrawiam,
Admin
We live in an age when pizza gets to your home faster than police or an ambulance
Skocz do Forum:
Reklama
Szukaj
Logowanie
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.