MES,CAD,CAE,FEA
News Search:
StartGaleriaForumDownloadArtykułyNewsyLinkiZasoby wiedzyKontaktZasady Stosujemy pliki cookies więcej...03/28/2024 15:17:43
Reklama
Nawigacja
Galeria
Forum
Download
Artykuły
FAQ
Linki
Zasoby wiedzy
Kontakt
Szukaj
Losowa Fotka
Obciążenia
Obciążenia
Obliczenia adaptera
Użytkownicy Online
CAD, MES -metoda elementów skończonych,obliczenia inżynierskie i metody numeryczne
WITAMY:
adrian24024
jako nowego użytkownika.

Zarejestrowanch Uzytkowników: 1400

Super Administratorzy: 1
Administratorzy: 1
Użytkownicy: 1398

Użytkownicy Online:

piotr12 tygodni
ndv33 tygodni
damian1410045 tygodni
BE-FEA47 tygodni
adrian2402451 tygodni

Gości Online: 14

Twoje IP to: 100.26.140.179

Kategorie Forum 53
Wątki na Forum 1268
Posty na Forum 5665
Komentarzy 83
Newsy 142
Artykuły 10
Ściągniętych plików 62
Kategorie Downloads 4
Ciekawe Strony 13
Postów w Shoutbox 413
Przykłady
Naprężenia w korzeniu  "starego zęba"

Naprężenia w korzeniu "starego zęba"

Ząb
Deformacja konstrukcji

Deformacja konstrukcji

Obliczenia adaptera
Po pierwszej iteracji

Po pierwszej iteracji

Problem Oli
Naprężenia redukowane model porównawczy 1

Naprężenia redukowane model porównawczy 1

Problem Oli
model 3

model 3

Model Felgi
Partnerzy

Strony wspierającej nas firmy:
Leasing,faktoring, kredyt gdy szukasz gotówki.
Opony to tanie opony letnie oraz katalog
zawierający firmy transportowe
Strony naszych przyjaciół:

Darmowe arkusz Excela
Strony sponsorów:
Zawsze się znajdzie forum transportowe na giełdzie ładunków/ na stronie giełdy ładunków
ciekawe i miłe sercu rzeczy to: fajne fotki dzieci na stronie mojebaby.pl lub też warte obejrzenia zwierzęta domowe ze strony mojzwierz.pl
-->../lll
Ostatnie Komentarze
marek_ac dnia 11.01.2017 08:14

Demo download (nowy link): (poprawiono patrz: Linki-> Przyjaciele -> Vanadis)

Zobacz Komentarze Artykułów
marek_ac dnia 21.04.2015 05:53

... mała poprawka: double wprowadzono w wersji 1.3
Zobacz Komentarze Newsów
marek_ac dnia 20.04.2015 18:59

Jeżeli do oprogramowania inżynierskiego można podpiąć własne procedury to NVIDIA udostępnia darmowy driver NVCC za pomocą którego można kompilować kod napisany w C. Można to robić z Visual Studio (od wersji 10) pod Windows lub używając gcc pod Linuxem.
Wówczas oprogramowanie optymalizuje się pod posiadaną kartę graficzną. Warto mieć kartę o CUDA capability większym niż 2.0 ze względu na obsługę typu double.
Zobacz Komentarze Newsów
marek_ac dnia 14.04.2015 00:51

Witam,

Na dysku:

TUTAJ

zamieściłem demo (wersję windowsową) modelu rozprzestrzeniania się zanieczyszczeń.

W pliku vanadis.txt zawarty jest krótki opis modelu.

Marek
Zobacz Komentarze Artykułów
steleri dnia 17.03.2015 21:54

Czy ktoś z forum korzysta może z Elmera? Bardzo ciekawi mnie jak to działa. Bo z tego tutka wynika, że jest OK, a tymczasem ja próbowałem... bezskutecznie
Zobacz Komentarze Newsów

Ostatnie aktywne Tematy rss1 rss2
Forum Wątek Odpowiedzi Ostatni Post
POMOCNA DŁOń - pomagamy studentom rozwiązywać zadania Analiza statyczna wózka wagonowego 3 BE-FEA 02/28/2022 18:26
Jestem kompletnie zielony ABAQUS PROBLEM 2 Euklides_PL 01/25/2022 20:24
Ogłoszenia i newsy (branża CAE) OBLICZENIA WYTRZYMAŁOŚCIOWE MES I RYSUNEK TECHNICZNY 0 1pkm 09/24/2021 01:50
Jestem kompletnie zielony ABAQUS BŁĄD 1 BE-FEA 09/15/2021 19:44
PRACA w CAE, oferty "biznesowe" Pomoc projektowa - Ansys fluent 3 BE-FEA 09/15/2021 19:32
Jestem kompletnie zielony ABAQUS - ANALYTICAL RIGID 2 Euklides_PL 08/30/2021 21:20
Jestem kompletnie zielony WSTĘPNE NAPRĘZENIA ŚCISKAJĄCE/SHRINK FIT ABAQUS 1 BE-FEA 06/03/2021 14:14
PRACA w CAE, oferty "biznesowe" Szkolenia komercyjne 3 Adrian28 05/30/2021 11:57
Sprawy studenckie OPTYMALIZACJA POWIERZCHNI ABAQUS 5 BE-FEA 03/23/2021 23:17
Sprawy studenckie comsol heat transfer in porous media 1 BE-FEA 03/09/2021 17:55
Sprawy studenckie ABAQUS-WARUNKI BRZEGOWE 1 BE-FEA 02/15/2021 00:01
Sprawy studenckie Potrzebna pomoc - Femap 2 jasiu 01/27/2021 18:25
Sprawy studenckie SolidWorks Simulation - podnoszenie zbiornika 3 BE-FEA 11/24/2020 14:33
Teoria MES Kwantowy MES 1 BE-FEA 11/13/2020 14:32
Jestem kompletnie zielony DEFORM 0 CwaniakzPKSU 11/05/2020 08:46
Zobacz Temat
CAD, MES -metoda elementów skończonych,obliczenia inżynierskie i metody numeryczne | Warunki brzegowe | Konkretne problemy
Autor POJAZDY KOłOWE
dyku
Użytkownik

Postów: 124
Miejscowość: 3CITY
Data rejestracji: 13.05.08
Dodane dnia 07/24/2009 11:09
Cześć,
mam projekt pojazdu kołowego.
Analiza obejmuje proste przypadki.
Niestety nie wiem jakie powinny być warunki brzegowe.
To jest naczaczepa. Nie modeluje kół.

Czy powinienem zadać utwierdzenie???
Podobne pytanie mam do wagonu kolejowego.
Pomagam koledze w projekcie i nie wiem co powinienem zadać.

pozdr, dyku
Edytowane przez dyku dnia 07/24/2009 16:24
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
ADMIN
Administrator

Postów: 651
Miejscowość: Warszawa, PL
Data rejestracji: 18.10.07
Dodane dnia 07/24/2009 12:43
Może opisz dokładniej problem i daj rysunki (na imageshack.us)


Pozdrawiam,
Admin

We live in an age when pizza gets to your home faster than police or an ambulance
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
dyku
Użytkownik

Postów: 124
Miejscowość: 3CITY
Data rejestracji: 13.05.08
Dodane dnia 07/24/2009 12:50
[b]ADMIN napisał/a/b]
Może opisz dokładniej problem i daj rysunki (na imageshack.us)


Do ramy ciężarówki-sama rama, nic nadzwyczajnego.

Do wagonu-jeszcze nie widziałem dzieła kolegi, tak wiec trudno mi cokolwiek opisać. Mniej więcej jestem zorientowany w czym będzie problem.


Postaram się wrzucić na forum dzisiaj jakiś rysunek.

pozdr, KD
Edytowane przez dyku dnia 07/24/2009 16:17
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
dyku
Użytkownik

Postów: 124
Miejscowość: 3CITY
Data rejestracji: 13.05.08
Dodane dnia 07/24/2009 17:06
Podaje link do wizualizacji.
Jest to taka naczepa jak widać.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/16a547a531ad5651.html

Miejscami podparcia będą zapewne:
-zaczepy kół czy też resorów,
-jarzmo łączące naczepę z ciągnikiem,

Tylko jak do tego podejść?

pozdr, dyku
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
piotr
Super Administrator

Postów: 1432
Data rejestracji: 17.05.07
Dodane dnia 07/24/2009 19:10
Zawsze należy rozpocząć od ustalenia stanów pracy, albo inaczej mówiąc schematów obciążenia. Tzn nie zastawiając się JAK, trzeba sobie odpowiedzieć CO.
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
dyku
Użytkownik

Postów: 124
Miejscowość: 3CITY
Data rejestracji: 13.05.08
Dodane dnia 07/24/2009 23:30
[b]piotr napisał/a/b]
Zawsze należy rozpocząć od ustalenia stanów pracy, albo inaczej mówiąc schematów obciążenia. Tzn nie zastawiając się JAK, trzeba sobie odpowiedzieć CO.


W grę wchodzą obciążenia statyczne od ładunku-to jest oczywiste,
oraz od przyspieszeń-zakręt, podjazd pod górę.

Takie obliczenia, przypuszczam muszą być znormalizowane.
Szukałem norm odpowiadających za naczepy, ale jak na razie nic nie znalazłem.

pozdr, dyku
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
piotr
Super Administrator

Postów: 1432
Data rejestracji: 17.05.07
Dodane dnia 07/25/2009 09:30
Ponieważ kiedyś liczyłem kilka rodzajów ram naczep więc powiem, że musisz to bardziej usystematyzować! Tzn najpierw należy wymienić wszystkie występujące (takie wyizolowane) stany obciążenia. Potem należy zastanowić się w jakich grupach występują (że nie wszystkie razem, bo np powinno się uwzględnić też takie stany jak postój bez ciągnika (na podporach) czyli stan bez obciążeń ruchowych. Teraz czy jest to problem szkolny czy rzeczywisty? Ma być kompletny czy tylko np masz wytypować najbardziej niebezpieczny stan obciążenia?
Tak na marginesie dodam, że z moich doświadczeń z ramami trójosiowymi wynika, że najbardziej "niszczącym" obciążeniem jest skręt na parkingu! Dzieje się tak dlatego, że obciążenia są nietypowe jak na to co projektanci, "w ramach doświadczenia" uwzględnili.

Dodam jeszcze, że wagon to trochę inna "para kaloszy" w każdym razie o tyle łatwiejsza, że tu trzeba sięgnąć do norm, które dość precyzyjnie określają co i jak liczyć
Edytowane przez piotr dnia 07/25/2009 09:38
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
dyku
Użytkownik

Postów: 124
Miejscowość: 3CITY
Data rejestracji: 13.05.08
Dodane dnia 07/25/2009 20:32
piotr napisał/a:
Ponieważ kiedyś liczyłem kilka rodzajów ram naczep więc powiem, że musisz to bardziej usystematyzować! Tzn najpierw należy wymienić wszystkie występujące (takie wyizolowane) stany obciążenia. Potem należy zastanowić się w jakich grupach występują (że nie wszystkie razem, bo np powinno się uwzględnić też takie stany jak postój bez ciągnika (na podporach) czyli stan bez obciążeń ruchowych. Teraz czy jest to problem szkolny czy rzeczywisty? Ma być kompletny czy tylko np masz wytypować najbardziej niebezpieczny stan obciążenia?
Tak na marginesie dodam, że z moich doświadczeń z ramami trójosiowymi wynika, że najbardziej "niszczącym" obciążeniem jest skręt na parkingu! Dzieje się tak dlatego, że obciążenia są nietypowe jak na to co projektanci, "w ramach doświadczenia" uwzględnili.

Dodam jeszcze, że wagon to trochę inna "para kaloszy" w każdym razie o tyle łatwiejsza, że tu trzeba sięgnąć do norm, które dość precyzyjnie określają co i jak liczyć



Stany obciążeń, są to:obciążenie ładunkiem na postoju, obciążenie przy hamowaniu, podczas przyspieszania, pokonywania łuku, podjazd pod góre, "hamowanie przy zjeździe i na zakręcie".
Jest to przypadek szkolny. W pierwszym przypadku nie jest zdefiniowane czy na podporze czy na ciągniku.
Czyli jeden stan bez obciążeń ruchowych i pozostałe z jakimiś przemieszczeniami.
Do tego pierwszego znalazłem coś w książce Rusińskiego, tyle że był to model belkowa. Pod osią podpora przesuwna, połączenie z ciągnikiem nieprzesuwna.
Jeśli mam trzy osie, dwie czy jedna to zdaje mi się że wystarczy powielać tylko ten sam typ podpory.

Podobnie jak z wagonami miałem nadzieje że są normy według których mogę liczyć naczepy. Są to jak by nie patrzeć powszechnie używane konstrukcje i chyba powinny istnieć normy tak jak do wagonów.
Jaka jest różnica między kompletem stanów a wytypowanymi w tym przypadku, pomijając oczywistą że czegoś się nie liczy??
Ale czy nie ma jakiś określonych standardów że powinno coś być policzone jako wymóg??

pozdr, dyku
Edytowane przez piotr dnia 07/27/2009 20:01
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
ADMIN
Administrator

Postów: 651
Miejscowość: Warszawa, PL
Data rejestracji: 18.10.07
Dodane dnia 07/25/2009 20:59
Ale czy nie ma jakiś określonych standartów że powinno coś być policzone jako wymóg??


Zajrzyj do norm.

Gdzieś podobne obliczenia widziałem, jak znajdę to ci podeśle PDF-a


Pozdrawiam,
Admin

We live in an age when pizza gets to your home faster than police or an ambulance
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
dyku
Użytkownik

Postów: 124
Miejscowość: 3CITY
Data rejestracji: 13.05.08
Dodane dnia 07/27/2009 10:51
[b]ADMIN napisał/a/b]
Ale czy nie ma jakiś określonych standartów że powinno coś być policzone jako wymóg??


Zajrzyj do norm.

Gdzieś podobne obliczenia widziałem, jak znajdę to ci podeśle PDF-a


Tylko do jakich?
Do wagonów już mam, w sensie znalazłem numer normy.
Do samochodów, ciagników czy podobnych zagadnień nie znalazłem nic.
Jeśli byś mógł podać numery norm do naczep byłbym wdzięczny.

pozdr, dyku
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
piotr
Super Administrator

Postów: 1432
Data rejestracji: 17.05.07
Dodane dnia 07/27/2009 20:00
Ja wiem tylko tyle:
1. PN-EN 29367-1:2000
Rozmieszczenie zamocowań i zabezpieczeń na pojazdach drogowych przeznaczonych do transportu morskiego na statkach typu Ro-Ro -- Wymagania ogólne dotyczące samochodów ciężarowych i zespołów pojazdów z wyłączeniem naczep

Wprowadza: EN 29367-1:1993 [IDT], EN 29367-1:1993/AC:1994 [IDT]
2. PN-EN 29367-2:2000
Rozmieszczenie zamocowań i zabezpieczeń na pojazdach drogowych przeznaczonych do transportu morskiego na statkach typu Ro-Ro -- Wymagania ogólne dotyczące naczep

Wprowadza: EN 29367-2:1994 [IDT]
3. PN-ISO 337:2003
Pojazdy drogowe -- Sworznie zaczepowe typu 50 siodłowych urządzeń sprzęgających naczep -- Wymiary podstawowe i montażowe/istotne dla zamienności

Wprowadza: ISO 337:1981 [IDT], ISO 337:1981/AC1:1990 [IDT]
4. PN-ISO 1726:2003
Pojazdy drogowe -- Sprzęgi mechaniczne między ciągnikami a naczepami -- Zamienność

Wprowadza: ISO 1726:2000 [IDT]
5. PN-ISO 4086:2003
Pojazdy drogowe -- Sworznie zaczepowe typu 90 siodłowych urządzeń sprzęgających naczep -- Zamienność

Wprowadza: ISO 4086:2001 [IDT]
6. PN-S-02006:1989 - NORMA WYCOFANA BEZ ZAST¡PIENIA
Pojazdy samochodowe, przyczepy i naczepy -- Kategorie -- Symbole i określenia

Zastępuje: PN-S-47000:1976
7. PN-S-02007:1989
Pojazdy samochodowe, przyczepy, naczepy i zespoły pojazdów -- Klasyfikacja i terminologia

Wprowadza: ISO 3833:1977 [EQV]
8. PN-S-02030:1991
Pojazdy samochodowe, przyczepy i naczepy -- Trójwymiarowy układ odniesienia i punkty bazowe -- Nazwy i określenia

Wprowadza: ISO 4130:1978 [EQV]
9. PN-S-47010:1962 - NORMA WYCOFANA BEZ ZAST¡PIENIA
Samochody, przyczepy i naczepy -- Rozmieszczenie zderzaków i ich długości
10. PN-S-47020:1987 - NORMA WYCOFANA BEZ ZAST¡PIENIA
Pojazdy samochodowe, przyczepy i naczepy -- Złącza elektryczne powietrzne i hydrauliczne -- Strefy rozmieszczenia

Zastępuje: PN-S-47020:1976, PN-S-47032:1971, PN-S-47034:1975
11. PN-S-47301:1988 - NORMA WYCOFANA BEZ ZAST¡PIENIA
Przyczepy i naczepy samochodowe -- Ogólne wymagania
12. PN-S-48001:1983 - NORMA ZAST¡PIONA PRZEZ PN-S-48001:1991
Ciągniki siodłowe i naczepy siodłowe -- Urządzenia sprzęgające -- Wielkości, główne wymiary i wymagania
13. PN-S-48001:1991 - NORMA ZAST¡PIONA PRZEZ PN-ISO 3842:2003
Ciągniki siodłowe i naczepy -- Siodłowe urządzenia sprzęgające -- Typy, główne wymiary i wymagania

Wprowadza: ISO 3842:1984 [EQV]

Zastępuje: PN-S-48001:1983
14. PN-S-48002:1989 - NORMA WYCOFANA BEZ ZAST¡PIENIA
Ciągniki siodłowe i naczepy -- Wymiary przyłączeniowe i obszar wolnej przestrzeni

Zastępuje: PN-S-48003:1969
15. PN-S-48003:1969 - NORMA ZAST¡PIONA PRZEZ PN-S-48002:1989, PN-S-48003:1983
Ciągniki siodłowe i naczepy -- Wymiary połączeniowe
16. PN-S-48003:1983 - NORMA WYCOFANA BEZ ZAST¡PIENIA
Ciągniki siodłowe i naczepy -- Sworznie zaczepowe naczep -- Wielkości i główne wymiary

Zastępuje: PN-S-48003:1969
17. PN-S-48004:1964 - NORMA ZAST¡PIONA PRZEZ PN-S-48004:1976
Samochody ciężarowe, przyczepy i naczepy -- Skrzynie ładunkowe -- Wymiary
18. PN-S-48004:1976 - NORMA WYCOFANA BEZ ZAST¡PIENIA
Samochody ciężarowe, przyczepy i naczepy -- Skrzynie ładunkowe -- Wymiary

Zastępuje: PN-S-48004:1964
19. PN-S-48006:1992
Pojazdy samochodowe ciężarowe -- Sworzeń zaczepowy naczepy -- Badania wytrzymałościowe

Wprowadza: ISO 8716:1988 [IDT]
20. PN-S-48009:1973 - NORMA ZAST¡PIONA PRZEZ PN-S-48009:1979
Przyczepy i naczepy -- Osie -- Wymiary podstawowe
21. PN-S-48009:1979 - NORMA WYCOFANA BEZ ZAST¡PIENIA
Przyczepy i naczepy samochodowe -- Osie -- Główne wymiary

Zastępuje: PN-S-48009:1973
22. PN-S-48300:1992
Pojazdy samochodowe, przyczepy i naczepy -- Urządzenia zabezpieczające przed wjechaniem pod tył pojazdu -- Wymagania i badania

Zastępuje: BN-88/3613-05
23. PN-V-80009:2003
Pojazdy wojskowe -- Przyczepy i naczepy wielozadaniowe -- Wymagania ogólne
24. PN-V-80010:2003
Pojazdy wojskowe -- Przyczepy i naczepy ogólnego przeznaczenia -- Wymagania
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
dyku
Użytkownik

Postów: 124
Miejscowość: 3CITY
Data rejestracji: 13.05.08
Dodane dnia 07/28/2009 09:44
PN-EN 12663:2002 Kolejnictwo-Wymagania konstrukcyjno-wytrzymałosciowe dotyczace pudeł kolejowych pojazdów szynowych.

Pod koniec tygodnia wybieram się do czytelni norm, chyba troche tam posiedze.


Do tematu zasadniczego:

Oś x wzdłóż naczepy, Oś Z prostopadle do jezdni.
X=free,Y=0,Z=0,Mx=0,My=free,Mz=0 dla kół
X=0,Y=0,Z=0,Mx=0,My=0,Mz=free dla połączenia ciągnik-naczepa

Model bedzie bryłowy, w związku z tym zastanawiam się jak rozłożyć poszczegulne warunki.
Czy dla obciażeń związanych z pracą konstrukcji w ruchu nalezało by przyjać inne warunki???
Edytowane przez dyku dnia 07/28/2009 09:44
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
piotr
Super Administrator

Postów: 1432
Data rejestracji: 17.05.07
Dodane dnia 07/28/2009 18:28
Warunki rotacyjne oddałbym jednak przestrzennym rozłożeniem warunków translacyjnych.
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
dyku
Użytkownik

Postów: 124
Miejscowość: 3CITY
Data rejestracji: 13.05.08
Dodane dnia 07/29/2009 17:42
piotr napisał/a:
Warunki rotacyjne oddałbym jednak przestrzennym rozłożeniem warunków translacyjnych.


Warunki rotacyjne zastąpię.

Mam pytane z trochę innej beczki.
Naczepa załadowana jest ładunkiem, 20T.
W stanie obciążeniowym na postoju, oczywiste jest że wystarczy sama siła, skierowana pionowo w dół.
Nie wiem jak podejść do tego zagadnienia w przypadku ruchu.
Czy za modelować masę i poddać ją przyspieszeniami, czy lepiej przeliczyć to na siły o określonym wektorze?

pozdr, dyku
Edytowane przez piotr dnia 07/29/2009 18:37
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
piotr
Super Administrator

Postów: 1432
Data rejestracji: 17.05.07
Dodane dnia 07/29/2009 18:39
Nie to jest problemem. Można tak, można inaczej. Problemem jest określenie środka ciężkości tego ładunku i możliwego jego rozkładu na naczepie. To tu przydałaby się norma. bo przecież czymś innym jest przewiezienie 20 ton stali w jednym bloku, a czym innym 20 ton styropianu.
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
dyku
Użytkownik

Postów: 124
Miejscowość: 3CITY
Data rejestracji: 13.05.08
Dodane dnia 08/05/2009 12:59
W tej chwili w czyteni jest remont i nie moge się dostać do norm.
Chyba bede musiał poczekać do końca wakacji
Czy ktoś może udostepnić mi norme:
PN-EN 12663:2002 Kolejnictwo-Wymagania konstrukcyjno-wytrzymałosciowe dotyczace pudeł kolejowych pojazdów szynowych.

pozdr, dyku
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
ADMIN
Administrator

Postów: 651
Miejscowość: Warszawa, PL
Data rejestracji: 18.10.07
Dodane dnia 08/06/2009 00:39
Mam normy ale tylko elektryczne i budowlane... Też by mnie się przydały normy mechaniczne.


Pozdrawiam,
Admin

We live in an age when pizza gets to your home faster than police or an ambulance
Autor RE: POJAZDY KOłOWE
piotr
Super Administrator

Postów: 1432
Data rejestracji: 17.05.07
Dodane dnia 08/06/2009 20:25
Normy objęte są prawem autorskim! Zajrzałbym do biblioteki zakładowej w najbliższym zakładzie PKP lub poszukał tu:
http://rapidlibrary.com
Skocz do Forum:
Reklama
Najtańszy sklep z dobrymi oponami

Szukaj
Google
 
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Ankieta dla Użytkowników
Jakiego używasz programu MES

Nastran (wszelkiej maści)

Ansys

Abaqus

Cosmos/M

Comsol

Algor

MARC

Inny

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
Reklama
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Bulix
26.01.2022
Witam, szukam osoby która ogarnia program FEMM.

damian14100
25.01.2022
Witam, Czy znajduje się na forum osoba która ma doświadczenie w obliczeniach wytrzymałościowych wózków wagonowych ?

BE-FEA
31.03.2021
Nie pracuję w Deform, ale może coś podpowiem na zasadzie analogii do innych programów MES. Napisz jeśli nadal aktualne.

daniel8894
31.03.2021
Czy pomógłby ktoś w zrobieniu symulacji procesu skrawania w Deform 3 d

BE-FEA
09.03.2021
Postaram się pomóc, zapraszam do kontaktu jeśli nadal aktualne.

kinia22
09.03.2021
witam, potrzebuje kogoś kto pomoże w przygotowaniu projektu w programie COMSOL - przeplyw ciepła przez ośrodek porowaty!

BE-FEA
02.04.2020
Przerobiło mi jedną literę na emotkę. Chodzi o przycisk new thread

BE-FEA
02.04.2020
Żeby dodać nowy temat wystarczy wejść w odpowiedni dział i kliknąć mały przycisk "ew thread" po prawej stronie.

KrzywaOHIO
30.03.2020
Jak dodać nowy wątek na forum?

Konrad96
02.12.2019
Witam, czy jest tu ktoś kto dobrze zna się na programie Robot struktural i pomógłby mi zamodelować belkę żelbetową podobną do belki użytej w badaniu? Proszę o kontakt jeśli ktoś chciałby pomóc

Archiwum
Wydarzenia
PonWtrCzwPiSoNie
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Copyright Piotr© 2007- - 2024
Powered by Peter-Fusion © 2009 - Modified Aztec Theme